woensdag 26 oktober 2011

Eerste thema avond

De eerste thema avond was een groot succes: veel enthousiast volk, veel ronkende naaimachines en veel tevreden snoeten toen de tas klaar was. Een geslaagde avond mede dankzij het superleuke patroon van 'a very purple person' en de nederlandstalige werkbeschrijving van de ijverige wijven.
Er werd geconcentreerd gewerkt...
Met veel precisie en zorg...
En plots vond iedereen strijken leuk om te doen. Hoe zou dat nu komen?
Gezellig zo knus bij elkaar...

En na afloop even de tassen op digitale plaat vastgelegd.
Mijn excuses voor de paar onscherpe foto's - misschien moet ik mijn statief maar meenemen volgende keer...


Ik denk dat iedereen het er over eens is: zo'n thema avond is zeker voor herhaling vatbaar. Mocht je nog ideeën hebben, aarzel niet om ze te laten weten aan Kathleen.

10 opmerkingen:

  1. wat een leuke tassen, en wat een leuke avond ziet het er uit groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie tassen en wat een mooie stofjes ook die met die vogel vind ik erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw daar zitten echt pareltjes tussen! Ik moet ook dringend eens leren werken met mijn naaimachine...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die met de portretten ook echt super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, ik heb het helemaal gemist, zonde. Er zijn er echte mooie bij. Was precies wel gezellig zo met die cake enz...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was een zeer geslaagde eerste thema avond! Ik kijk alvast uit naar de volgende ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo veel leuke tassen, de een nog mooier dan de ander, de eerste thema avond alvast een succes.
    Ik hoop er de volgende keer wel bij te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen