maandag 23 april 2012

Het is geen mythe...

 ... er wordt echt cake gegeten bij de Knappe Knoopjes!
En wat was het weer druk vandaag - zoveel nieuwe gezichten! Welkom allemaal! :)
 Sommigen laten de saaie klusjes om te doen op een Knappe Knoopjesavond omdat het dan minder saai is natuurlijk want er is altijd gezelschap!
 En het was te denken: Mme Zsazsa kon niet ontbreken...
Er werd natuurlijk ook druk gestikt...

Het was weer supergezellig! Volgende keer in Genk is het thema avond!
Je zal er meer over horen via e-mail en als je nog niet aangemeld bent, doe dat dan snel, dan hoor jij er ook meer over! Tot dan!

8 opmerkingen:

  1. Ha de bewijzen: we waren hard aan 't werken! En dan maar zeggen dat wij veel babbelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben verliefd op jullie clubje, en al die mooie blogs van de knappe knoopjes!!! Ik zoek zo iets in mijn buurt... hebben jullie weet van een leuk handwerk-clubje in de buurt van Erpe-Mere? (regio Aalst, Gent) Ik blijf jullie volgen, zo leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo! Je moet eens gaan piepen onder onze knop met 'andere clubs' rechts in de balk. je hebt bv de 'Tetterende Tiretten' in Dendermonde. In Gent heb je natuurlijk de alombekende 'Ijverige Wijven'. Ik denk dat je zeker wel iets bij jou in de buurt zal vinden!
      Veel succes!

      Verwijderen
  3. Ha, zoveel nieuwe gezichten! Echt de max! Heel fijn dat jullie erbij zijn! Het zag er weer heel gezellig uit! Jammer da'k er niet bij kon zijn, maar in Genk ben ik weer van de partij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat jullie aan de andere kant van het land zitten ... gezelligheidtroef zie ik! Veel plezier, jullie zijn Knappe Knoopjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat ik er niet meer kan bij zijn :-( maar heb nu wel veel meer tijd om achter mijn naaimachine te kruipen!

    Grtjs
    Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie moeten echt landelijk gaan, met minstens in elke provincie een afdeling! Het ziet er echt iets uit naar mijn goesting!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er gezellig uit !
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen